NEWS

SFINKS OTWIERA SWOJĄ PIERWSZĄ FABRYKĘ PIZZY

Sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, otworzył w podwarszawskim Piastowie restaurację Fabryka Pizzy. Jest to pierwszy lokal, w który Sfinks zainwestował w ramach masterfranczyzy tej marki. Mieści się w pasażu handlowym w budynku Rezydencji Warszawskiej przy ul. Warszawskiej

Nowo powstała restauracja, której sala zajmuje powierzchnię ok. 90 m kw. pomieści blisko 70 osób. W ciepłych miesiącach goście będą też mogli skorzystać z sezonowego ogródka. Aranżacja najnowszego lokalu nawiązuje do wystroju charakterystycznego dla tej sieci. Restaurację zaprojektowano w nowoczesnym, loftowym stylu. Wyłożone cegłami i boazerią ściany, udekorowane elementami wyposażenia kuchni - wałkami do ciasta czy deskami do krojenia - tworzą wyjątkowy klimat tego miejsca. Nowo otwarta restauracja jest też miejscem przyjaznym dla rodzin z dziećmi – jest w niej odpowiednio wyposażony kącik zabaw, a w łazience przygotowano przewijak dla niemowląt.


- Już od dłuższego czasu interesowaliśmy się segmentem pizzerii i kuchni włoskiej, bo tego typu lokale cieszą się ogromną popularnością w Polsce. Dodatkowo dobrze działają i rozwijają się w ramach sieci, co doskonale wpisuje się w biznes Sfinksa. Fabryka Pizzy spełnia wszystkie powyższe kryteria, a jednocześnie ma wiele cech wyróżniających ją na tle innych lokali z kuchnią włoską. Widzimy w tej marce duży potencjał i dlatego postanowiliśmy zainwestować w restauracje pod szyldem Fabryka Pizzy - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.


Sieć Fabryka Pizzy łącznie z lokalem w Piastowie liczy 12 restauracji. Na bazie umowy inwestycyjnej zawartej z właścicielem Fabryki Pizzy grupa Sfinks posiada wyłączne prawo do jej rozwoju. W najbliższych miesiącach spółka ma w planie otwarcie jeszcze kolejnych restauracji, m.in. w Kołobrzegu, Mińsku Mazowieckim i Zgierzu.
Fabryka Pizzy to koncept z ofertą wykraczającą poza standard powszechnych w Polsce pizzerii. Obok pizzy, restauracja oferuje gościom bogaty wybór dań kuchni włoskiej, które są przygotowywane z wysokiej jakości produktów. Jej charakterystycznym daniem są bombery, czyli gorące buły pizzowe z różnymi składnikami. Oprócz tego w menu znajdują się m.in. gnocchi, risotto czy makarony, a także dania dla osób o specjalnych wymaganiach, np. wegetariańskie. Klienci mogą też zamówić dania z makaronem razowym, czy pizzę na razowym cieście lub pizzę light. Lokal będzie posiadał usługę dowozu do klienta.

***

Sfinks Polska zarządza 109 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 92 restauracji Sphinx (segment casual dining), 13 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 2 restauracjami WOOK (segment casual dining), kultowym pubem Bolek w Warszawie oraz Fabryką Pizzy w Piastowie. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.





MAGAZYN

Nr 176/2018

NA OKŁADCE: Obsługa na medal, spowiedź polskich kelnerów.
W ŚRODKU: Wywiad: René Redzepi o Nomie 2.0.




PARTNERZY

Advertisement