NEWS

FIRMY SYSTEMU COCA-COLA W POLSCE WPROWADZAJĄ NA RYNEK NOWĄ MARKĘ

Od stycznia 2018 roku na polski rynek wchodzi nowa marka - FUZETEA, należąca do portfela firmy Coca-Cola. Marka odniosła już sukces na 52 rynkach i to nie koniec jej światowej ekspansji.

FUZETEA to napój herbaciany, będący fuzją smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów. Jest dostępny w pięciu kompozycjach:

    - fuzja smaków czarnej herbaty, brzoskwini, z nutką hibiskusa

    - fuzja smaków czarnej herbaty, cytryny, z nutką trawy cytrynowej

    - fuzja smaków zielonej herbaty, mango, z nutką rumianku

    - fuzja smaków zielonej herbaty, limonki, z dodatkiem mięty

    - fuzja smaków zielonej herbaty i cytrusów.

Co ważne, herbata używana do produkcji ekstraktu w napojach FUZETEA pochodzi wyłącznie ze zrównoważonych upraw.

Nazwa FUZETEA nawiązuje do fuzji smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów, które stanowią zaskakująco smaczną kompozycję FUZETEA.

„Wierzymy w potencjał marki FUZETEA która jest obecna już na 52 rynkach. Na wielu z nich odnosi sukcesy, np. w Brazylii, Meksyku, Ekwadorze, Izraelu i Kazachstanie jest liderem sprzedaży napojów herbacianych. Marka na początku tego roku wkracza na kolejne rynki w Europie. Jednym z nich jest Polska.” – dodaje Barbara Niemczuk, kierownik marki FUZETEA w Coca-Cola Poland Services.

The Coca-Cola Company opracowuje i ciągle poszerza ofertę marek napojów herbacianych, a trzy spośród nich – Gold Peak, FUZETEA i Ayataka – należą do grona marek generujących sprzedaż o wartości ponad miliard dolarów (Billion Dollar Brands). Z tych trzech FUZETEA to najszybciej rosnąca marka światowa o takiej wartości.

Promocję marki FUZETEA w Polsce wesprą szeroko zakrojone działania reklamowe, w tym kampania w telewizji, w kinach, w Internecie, jak również kampania outdoor i social media.

Więcej informacji na: www.fuzetea.pl


JUŻ WKRÓTCE 4. FINE DINING WEEK

Kolejna edycja festiwalu odbędzie się w dniach 7-18 lutego 2018 r. W tym roku wydarzenie odbędzie się w czterech miastach: w Warszawie, Poznaniu, we Wrocławiu oraz w Krakowie.

Fine Dining Week skupi blisko 45 restauracji, w tym m.in.: Amber Room, Belvedere, czy N31 by Robert Sowa.

- Fine Dining Week stwarza dogodne warunki do edukacji i zapoznania gości z najwyższą jakością w każdym aspekcie, zaczynając od produktu i kończąc na obsłudze - przyznaje Paweł Janowski, menedżer restauracji Strefa.

Wcześniejsze rezerwacje na pięciodaniowe menu degustacyjne są już dostępne na stronie FineDiningWeek.pl, w festiwalowej cenie 119 zł.


AGENDA INSPIRACJI

Zagraniczne kongresy gastronomiczne są doskonałą okazją do nawiązywania nowych ciekawych kontaktów oraz do poszukiwania inspiracji. Podsuwamy kilka wskazówek na przyszłoroczne wyjazdy.

Madrid Fusión

Jedna z największych i najstarszych na świecie konferencji gastronomicznych.
 Od ponad dekady gromadzi najlepszych szefów kuchni. Jak co roku na przełomie stycznia i lutego Palacio Municipal w Madrycie zamienia się w gastronomiczną wieżę Babel. Na poszczególnych piętrach budynku odbywają się wykłady, degustacje win, targi, prezentacje produktów z całego świata, konkursy gastronomiczne i konferencje prasowe. Gwóźdź programu stanowią jednak innowacyjne pokazy gotowania zarówno dla początkujących szefów kuchni, jak i tych o ugruntowanej pozycji.

Gdzie: Madryt, Hiszpania

Kiedy: 22-24 stycznia 2018

Temat przewodni: FOURTH GENERATION. Those who own the future (Czwarta generacja: w ich rękach jest przyszłość)

Goście specjalni: Eneko Atxa, Bo Bech, Tomoya Kawada, Andreas Rieger, Elena Arzak, Ángel León, Joan Roca i inni

Bilety: 1 dzień: 100 euro, 2 dni: 175 euro, 3 dni: 250 euro. Warsztaty: 100 euro/warsztat, zniżka 50% przy jednoczesnym zakupie biletu na MF

Informacje, program: www.madridfusion.net

 

Parabere Forum

 

Parabere Forum to organizacja zrzeszająca i promująca kobiety działające w świecie kulinariów, powołana przez dziennikarkę Marię Canabal. W minionych latach odbyły się już trzy konferencje, na których pojawiło się około 300 uczestników z 40 krajów. Tematami poprzednich edycji był m.in. ekorozwój w dziedzinie jedzenia i wina, wzmacnianie roli kobiet w gastronomii czy bezpieczeństwo żywności. Wydarzenie daje jedyną w swoim rodzaju możliwość współpracy i wymiany doświadczeń między kobietami pracującymi w gastronomii na całym świecie.

Gdzie: Malmö, Szwecja

Kiedy: 4-5 marca 2018

Temat przewodni: Edible Cities (Jadalne miasta)

Goście specjalni: Anne-Sophie Pic, Dominique Crenn, Lara Gilmore, Carolyn Stell, Ronni Kahn, Alex Kratena i inni

Bilety: od 100 euro wzwyż

Informacje, program: www.parabereforum.com


MAD Symposium

 

W języku duńskim słowo „mad” oznacza jedzenie, a wśród miłośników gastronomii – jedną z najciekawszych konferencji gastronomicznych na świecie, której ideę zapoczątkował szef kuchni restauracji Noma Rene Redzepi. MAD jest organizacją non-profit. Dwa dni konferencji wypełnione są po brzegi wystąpieniami szefów kuchni, ale też producentów żywności, rzemieślników czy aktywistów społecznych. Celem wydarzenia jest kształtowanie tego, jak będziemy jeść w przyszłości. Warto zajrzeć na ich stronę internetową, gdzie można obejrzeć wystąpienia ciekawych osobowości świata gastronomii. Twórcy wydarzenia poza główną konferencją organizują też MAD Mondays, cykl rozmów na temat palących problemów branżowych (przyszłoroczne edycje odbędą się w maju oraz lipcu w Australii). Poza tym aktywowano aplikację mobilną Vild Mad, która dostarcza użytkownikom informacji na temat dzikich roślin jadalnych.

Gdzie: Kopenhaga, Dania

Kiedy: 26-27 sierpnia 2018

Informacje: www.madfeed.co


Food on The Edge

To dwudniowe wydarzenie non-profit, którego celem jest sprawienie, by dobrej jakości jedzenie stało się dostępne dla wszystkich. Co roku podczas sympozjum przemawia ok. 50 szefów kuchni z całego świata, wybranych ze względu na ich innowacyjność i zaangażowanie w kulturę kulinarną. Każdy z nich dostaje 15 minut na wystąpienie. W 2015 r. Polskę reprezentował Wojciech Modest Amaro, w 2017 zaś Adrian Klonowski i Matylda Grzelak. Wśród znanych szefów na scenie pojawili się m.in. Virgilio Martinez czy Massimo Bottura.

Gdzie: Galway, Irlandia

Kiedy: 22-23 października 2018

Bilety: 250 euro (obowiązuje do 31 stycznia 2018)

Informacje: https://foodontheedge.ie/

 


MAGAZYN

Nr 171/2018

NA OKŁADCE: Silne charaktery klasyki. Mateusz Wichrowski, Marta Jakubowska, Piotr Woyde. Ludzie Brasserie Warszawskiej.
W ŚRODKU: rewolucjoniści z Berlina. Manifest młodego pokolenia szefów kuchni.


PARTNERZY

Advertisement