RYNEK HORECA

EKSPERYMENT MARKI TORK®
Udowadnia, że dobór odpowiednich narzędzi higieny polepsza funkcjonowanie kuchni.

więcej
FANEX WPROWADZIŁ WEGAŃSKI SOS MAJONEZOWY VEGA MAJO ZE ZNAKIEM V-LABEL
Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził na rynek wegański sos majonezowy VEGA MAJO.

więcej
PIEKIELNIE OSTRE PAPRYCZKI CHILI W OFERCIE MAKRO
Sieć hurtowni MAKRO Polska poszerzyła swoją ofertę papryczek chili o odmiany Trinidad Scorpion i Carolina Reaper - najostrzejsze papryki według Księgi Rekordów Guinnessa.

więcej
CZY WIESZ, CO PIJESZ? PIERWSZE AKREDYTOWANE LABORATORIUM, KTÓRE BADA WINA
Łódzkie laboratorium uzyskało międzynarodową akredytację potwierdzającą jego kompetencje w obszarze badania autentyczności win i tym samym stało się pierwszym polskim ośrodkiem, który specjalizuje się w wykrywaniu zafałszowań w winach stosując tzw. metody izotopowe.

więcej
CARPACCIO W DWÓCH WARIANTACH W PORTFOLIO MARKI MAKRO PREMIUM
Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła do sprzedaży carpaccio marki MAKRO Premium w dwóch wariantach - z amerykańskiej wołowiny Black Angus oraz wołowiny argentyńskiej.

więcej
FANEX WPROWADZIŁ DO SPRZEDAŻY MUSZTARDĘ ROSYJSKĄ
Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził na rynek kolejny nowy produkt - Musztardę Rosyjską, która bez wątpienia jest najostrzejszą musztardą z oferty. Produkt jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz sieci handlowych

więcej
poprzednia 1 2 3 4 5 następna

MAGAZYN

Nr 177/2018

NA OKŁADCE: Kuchnia bliska sercu. Olga Lompa, szefowa kuchni w Pałacu i Folwarku Galiny.
W ŚRODKU: Wywiad z Kristianem Thomasenem Braskiem, właścicielem globalnej agencji Bon Vivant Communications.




PARTNERZY

Advertisement