RYNEK HORECA

CARPACCIO W DWÓCH WARIANTACH W PORTFOLIO MARKI MAKRO PREMIUM
Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła do sprzedaży carpaccio marki MAKRO Premium w dwóch wariantach - z amerykańskiej wołowiny Black Angus oraz wołowiny argentyńskiej.

więcej
FANEX WPROWADZIŁ DO SPRZEDAŻY MUSZTARDĘ ROSYJSKĄ
Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził na rynek kolejny nowy produkt - Musztardę Rosyjską, która bez wątpienia jest najostrzejszą musztardą z oferty. Produkt jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz sieci handlowych

więcej
POLACY PRZY GRILLU - KLASYCZNIE CZY NOWOCZEŚNIE?
wyczaj wspólnego grillowania jest popularny w Polsce od wielu lat. Sezon grillowy to z kolei jeden z najdłuższych okresów w gastronomii. Co więcej, z sezonu na sezon obserwujemy jego rozciąganie w czasie.

więcej
LAZUR ZŁOCISTY Z NAGRODĄ FOOD SHOW STAR
Lazur Złocisty został wyróżniony tytułem Najlepszy Produkt dla Sektora HoReCa w konkursie Food Show Star.

więcej
TARGI INTERNORGA ZA NAMI
Tegoroczna edycja miała miejsce w terminie od 9 do 13 marca 2018 i zgromadziła około 1.300 wystawców (w tym 13 firm z Polski) oraz 93.000 zwiedzających z Niemiec i zagranicy.

więcej
CHRUPIĄCA SAŁATKA BAKALLAND NAJLEPSZYM PRODUKTEM DLA SEKTORA HORECA
Przedstawiamy nowość w ofercie Bakalland

więcej
poprzednia 1 2 3 4 5 następna

MAGAZYN

Nr 174/2018

NA OKŁADCE: Marcin Koch, właściciel Bazaru Kocha i Talerzyków.
W ŚRODKU: wywiad z Philippem'em Mille, szefem kuchni restauracji Le Parc w zamku Les Crayères w Szampanii


PARTNERZY

Advertisement