RYNEK HORECA

KARP NA ŚWIĘTA (I NIE TYLKO) W MAKRO POLSKA
Sieć hurtowni MAKRO Polska oferuje szeroki wybór karpia w różnych formach. Ryby pochodzą od sprawdzonych dostawców oraz hodowane są w wyspecjalizowany sposób, dzięki czemu wyróżniają się mięsem wysokiej jakości.

więcej
NOWA LINIA MAREK WŁASNYCH MAKRO
Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadza trzy nowe marki własne z myślą o gastronomii. MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium to linie wysokiej jakości produktów spożywczych i chemicznych oraz akcesoriów do wyposażenia, które dostosowane są do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.

więcej
“THE FRESH TASTE OF THE LAND" NOWYM HASŁEM FARM FRITES
Firma Farm Frites International, będąca liderem na rynku mrożonych produktów ziemniaczanych, zmienia slogan firmowy na "The fresh taste of the land". Nową myślą przewodnią Farm Frites chce podkreślić troskę o najwyższą jakość surowca, bezpieczeństwo oferowanych produktów.

więcej
MINISTERSTWO ROLNICTWA ODPOWIADA NA POTRZEBY POLSKIEGO WINIARSTWA
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi tworzy Zespół ds. opracowania programu sektorowego dla sektora wyrobów winiarskich w Polsce.

więcej
KRUSZWICA OLEJ Z ESENCJĄ MASŁA - NOWOŚĆ DLA PROFESJONALISTÓW
Naturalne składniki, maślany smak i temperatura dymienia do 220 stopni to odpowiedź na rosnące oczekiwania świata gastronomii.

więcej
NOWOŚĆ OD FIRMY TORK
W miejscach o dużym natężeniu ruchu np. na stadionach, lotniskach, w centrach handlowych, łazienki są często zatłoczone i brudne, a ich utrzymanie w czystości stanowi duże wyzwanie. Aby zapobiec tego rodzaju problemom, Tork opracował nowy system do wycierania rąk - Tork PeakServe®

więcej
poprzednia 1 2 3 4 5 następna

MAGAZYN

Nr 170/2017

NA OKŁADCE: Młoda krew poznańskiej gastronomii, Krzysztof Łapawa
W ŚRODKU: rozmowa z Jonathanem Knightem i Nickiem Shapirą z Jamie Oliver Restaurant Group.


PARTNERZY

Advertisement