RYNEK HORECA

“THE FRESH TASTE OF THE LAND" NOWYM HASŁEM FARM FRITES
Firma Farm Frites International, będąca liderem na rynku mrożonych produktów ziemniaczanych, zmienia slogan firmowy na "The fresh taste of the land". Nową myślą przewodnią Farm Frites chce podkreślić troskę o najwyższą jakość surowca, bezpieczeństwo oferowanych produktów.

więcej
MINISTERSTWO ROLNICTWA ODPOWIADA NA POTRZEBY POLSKIEGO WINIARSTWA
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi tworzy Zespół ds. opracowania programu sektorowego dla sektora wyrobów winiarskich w Polsce.

więcej
KRUSZWICA OLEJ Z ESENCJĄ MASŁA - NOWOŚĆ DLA PROFESJONALISTÓW
Naturalne składniki, maślany smak i temperatura dymienia do 220 stopni to odpowiedź na rosnące oczekiwania świata gastronomii.

więcej
NOWOŚĆ OD FIRMY TORK
W miejscach o dużym natężeniu ruchu np. na stadionach, lotniskach, w centrach handlowych, łazienki są często zatłoczone i brudne, a ich utrzymanie w czystości stanowi duże wyzwanie. Aby zapobiec tego rodzaju problemom, Tork opracował nowy system do wycierania rąk - Tork PeakServe®

więcej
OSHEE KUPUJE KINGĘ PIENIŃSKĄ
Firma Oshee została nowym właścicielem naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska. OSHEE podpisało umowę zakupu 100% udziałów, co skutkuje całościowym przejęciem przez OSHEE marki Kinga Pienińska wraz z Zakładem produkcyjnym w Krościenku nad Dunajcem oraz całym personelem, zatrudnionym w spółce.

więcej
FANEX WPROWADZA NOWĄ MARKE PRODUKTÓW - TRES AMIGOS
Tres Amigos to linia naturalnych dodatków gastronomicznych, która stanowi nową kategorię w asortymencie Fanexu, znanego głównie z produkcji sosów. Nowe wyroby skierowane są do szeroko pojętego rynku HoReCa i dostępne są jedynie w sprzedaży hurtowej. Obecnie w skład marki wchodzi ponad 20 produktów.

więcej
poprzednia 1 2 3 4 5 następna

MAGAZYN

Nr 168/2017

NA OKŁADCE: Bariści
W ŚRODKU: wywiad z Kurtem Schmidtem, szefem kuchni restauracji 99 w Santiago.


PARTNERZY

Advertisement